четверг, 16 февраля 2017 г.

Модуль 9
На цьому модулі ми обговорили приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Також цей модуль допоміг мені зробити певні висновки щодо ролі та місця диференційованого навчання. Я вважаю, що вчителі неодмінно мають працювати з учнями, допомагати їм у вирішенні складних питань. Це допоможе краще розвинути навички самоспрямованості, адже кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань. Учні мають бути активними, наполегливими, цілеспрямованими, зацікавленими у власному навчанні, прагнучи досягти певних позитивних результатів. Підсумовуючи свою роботу, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; інструменти для підсумкового оцінювання. Працювала над Планом вивчення теми, вносячи певні корективи.









  

Комментариев нет:

Отправить комментарий